.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث 20 پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی مازندران
سرپرست اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: پیش بینی می شود در سال جاری 20 پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان مازندران توسط سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شود.

به گزارش شمال نیوز، ابوالفضل صفری گفت: در سال جاری، با توجه به تعداد تصادفات، نیازمندی ها و ضرورت های ارتقای ایمنی در نظر است در محورهای استان مازندران خصوصا شرق استان انگیزه برای سرمایه گذاران ایجاد شده تا پل های عابر پیاده بیشتری در آن نقاط احداث شود.

سرپرست اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح كرد: متقاضیان می توانند جهت احداث پل عابر پیاده و نصب و بهره برداری تابلوهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی استان  در قالب مزایده و مناقصه عمومی شرکت کنند.

وی یادآور شد: در سال گذشته 11 پل عابر پیاده توسط بخش خصوصی احداث و در محورهای مختلف استان نصب شده است.

سرپرست اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره كل  راهداری  وحمل و نقل جاده ای  استان مازندران اعلام کرد: 30دستگاه تابلوی تبلیغاتی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران واگذار شد.

صفری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30دستگاه تابلوی تبلیغاتی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران واگذار شده است.

وی افزود: واگذاری تابلوهای تبلیغاتی از طریق مزایده عمومی در دو مرحله از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است و امید است تا پایان سال حداقل سه مرحله دیگر برگزار شود.

این مسئول یادآور شد: از برنامه های مهم امسال در حوزه اداره بازرگانی و سرمایه گذاری در اختیار قراردادن فضاهای تبلیغاتی به متقاضیان، به صورت عادلانه و در فضای رقابتی از طریق مزایده و فراخوان عمومی است./ ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.